Navigatiekoppelingen overslaandefault

3b8c97d3-6ebc-4733-ae96-2d11bf8722fb

Bijeenkomsten

Hieronder vind je een overzicht van alle bijeenkomsten die op dit moment ingepland staan. Heb je aanvullende vragen of kun je iets niet vinden? Stuur dan een mailtje naar evenementen@tln.nl.

2020

December

 

ONLINE Effectieve Functioneringsgesprekken deel 1

Transport en Logistiek Nederland (TLN) nodigt je uit voor de gratis praktijkworkshops HRM die wij speciaal voor de leden organiseren. Ook in het najaar van 2020 kan je op verschillende locaties terecht voor de workshop ‘Effectieve functioneringsgesprekken deel 1’. Vele enthousiaste deelnemers gingen jou al voor. 

De workshops hebben tot doel de deelnemers praktische handvatten te geven en vaardigheden op te laten doen voor het effectief voeren van functioneringsgesprekken.


 

14 deelnemersVolgeboekt

 

ONLINE Effectieve Functioneringsgesprekken deel 1

Transport en Logistiek Nederland (TLN) nodigt je uit voor de gratis praktijkworkshops HRM die wij speciaal voor de leden organiseren. Ook in het najaar van 2020 kan je op verschillende locaties terecht voor de workshop ‘Effectieve functioneringsgesprekken deel 1’. Vele enthousiaste deelnemers gingen jou al voor. 

De workshops hebben tot doel de deelnemers praktische handvatten te geven en vaardigheden op te laten doen voor het effectief voeren van functioneringsgesprekken.


 

14 deelnemersVolgeboekt

ZOETERMEER, Boris Pasternaklaan 22

GEANNULEERD I.V.M. CORONA Workshop Pensioen

Op verschillende locaties in het land biedt TLN ook in 2020 weer gratis de workshop ‘Pensioenen’ aan.
Het doel van deze workshop is kennisoverdracht over de pensioenregeling van Pensioenfonds Vervoer.

10 deelnemersInschrijven tot 05-11-2020

AKERSLOOT, Geesterweg 1 a

GEANNULEERD Training Sociale Veiligheid en Omgaan met Stress (code 95 U15-1)

Vrachtwagenchauffeurs worden vaak blootgesteld aan werkstress en conflicten binnen hun werk. Vooral door agressie van andere weggebruikers, het vinden van een geschikte rustplaats en de druk van rijtijden. Conflicten en stress leveren bij chauffeurs fysieke klachten op. Door stress hebben vrachtwagenchauffeurs slaapgebrek en zijn zij oververmoeid. En dat is een van de oorzaken van ongelukken.
 
De training “Gas terug op stress” geeft chauffeurs inzicht in wat stress is en hoe zij hieraan zelf kunnen werken. Ook voor planners en logistiek medewerkers is deze training nuttig.
 

0 deelnemersInschrijven tot 20-10-2020

ZOETERMEER, Boris Pasternaklaan 22

Train de trainer “Rij- en rusttijden, digitale- en smart tachograaf”

Vanwege de complexiteit van de regelgeving en het risico op hoge boetes tijdens weg- en bedrijfscontroles is het van groot belang dat beroepschauffeurs de juiste informatie krijgen. Om de kennis van de trainers voor deze trainingen te waarborgen organiseert TLN een training voor trainers van de code 95 training ‘Rij- en rusttijden, digitale en smart tachograaf’. Met deze training wil TLN veel onduidelijkheid wegnemen en de trainers volledig bijpraten over de laatste wijzigingen van de rij- en rusttijden en smart tacho versie 2 zoals in het Mobility Package is vastgesteld.

 

10 deelnemersVolgeboekt

 

ONLINE Effectieve Functioneringsgesprekken deel 1

Transport en Logistiek Nederland (TLN) nodigt je uit voor de gratis praktijkworkshops HRM die wij speciaal voor de leden organiseren. Ook in het najaar van 2020 kan je op verschillende locaties terecht voor de workshop ‘Effectieve functioneringsgesprekken deel 1’. Vele enthousiaste deelnemers gingen jou al voor. 

De workshops hebben tot doel de deelnemers praktische handvatten te geven en vaardigheden op te laten doen voor het effectief voeren van functioneringsgesprekken.


 

14 deelnemersVolgeboekt

2021

Januari

ZOETERMEER, Boris Pasternaklaan 22

Gesprekstechnieken - startdatum 11-01-2021

Tijdens deze training krijgt je inzicht in de verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden om de onderhandelingen en de gepaste opvolging vol vertrouwen, op een juiste manier in te stappen. Tijdens de training ‘Gesprekstechnieken’ leer je wat de stijl van communiceren is en hoe je deze effectief kunt inzetten of kunt aanpassen aan een gesprekspartner. Je bent beter in staat om de regie in het gesprek te houden, de gewenste boodschap over te brengen en om te gaan met de eventuele bezwaren. Je begrijpt ook waarom communicatie soms niet soepel verloopt en wat je eraan kunt doen om dit te verhelpen. Dit alles kan toegepast worden op klanten en eigen medewerkers.
Kortom: Een mooie training waarmee je leiderschap en kennis, vaardigheden en communicatie op het gebied van onderhandelen en relatiebeheer verder gaat ontwikkelen!

7 deelnemersInschrijven tot 11-01-2021

GILZE, Klein Zwitserland 8

Gesprekstechnieken - startdatum 18-01-2021

Tijdens deze training krijgt je inzicht in de verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden om de onderhandelingen en de gepaste opvolging vol vertrouwen, op een juiste manier in te stappen. Tijdens de training ‘Gesprekstechnieken’ leer je wat de stijl van communiceren is en hoe je deze effectief kunt inzetten of kunt aanpassen aan een gesprekspartner. Je bent beter in staat om de regie in het gesprek te houden, de gewenste boodschap over te brengen en om te gaan met de eventuele bezwaren. Je begrijpt ook waarom communicatie soms niet soepel verloopt en wat je eraan kunt doen om dit te verhelpen. Dit alles kan toegepast worden op klanten en eigen medewerkers.
Kortom: Een mooie training waarmee je leiderschap en kennis, vaardigheden en communicatie op het gebied van onderhandelen en relatiebeheer verder gaat ontwikkelen!

8 deelnemersVolgeboekt

2021

Maart

ZOETERMEER, Boris Pasternaklaan 22

Gesprekstechnieken - startdatum 16-03-2021

Tijdens deze training krijgt je inzicht in de verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden om de onderhandelingen en de gepaste opvolging vol vertrouwen, op een juiste manier in te stappen. Tijdens de training ‘Gesprekstechnieken’ leer je wat de stijl van communiceren is en hoe je deze effectief kunt inzetten of kunt aanpassen aan een gesprekspartner. Je bent beter in staat om de regie in het gesprek te houden, de gewenste boodschap over te brengen en om te gaan met de eventuele bezwaren. Je begrijpt ook waarom communicatie soms niet soepel verloopt en wat je eraan kunt doen om dit te verhelpen. Dit alles kan toegepast worden op klanten en eigen medewerkers.
Kortom: Een mooie training waarmee je leiderschap en kennis, vaardigheden en communicatie op het gebied van onderhandelen en relatiebeheer verder gaat ontwikkelen!

6 deelnemersInschrijven tot 16-03-2021

2021

Mei

UGCHELEN, Van Golsteinlaan 20

Gesprekstechnieken - startdatum 18-05-2021

Tijdens deze training krijgt je inzicht in de verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden om de onderhandelingen en de gepaste opvolging vol vertrouwen, op een juiste manier in te stappen. Tijdens de training ‘Gesprekstechnieken’ leer je wat de stijl van communiceren is en hoe je deze effectief kunt inzetten of kunt aanpassen aan een gesprekspartner. Je bent beter in staat om de regie in het gesprek te houden, de gewenste boodschap over te brengen en om te gaan met de eventuele bezwaren. Je begrijpt ook waarom communicatie soms niet soepel verloopt en wat je eraan kunt doen om dit te verhelpen. Dit alles kan toegepast worden op klanten en eigen medewerkers.
Kortom: Een mooie training waarmee je leiderschap en kennis, vaardigheden en communicatie op het gebied van onderhandelen en relatiebeheer verder gaat ontwikkelen!

7 deelnemersInschrijven tot 18-05-2021

EINDHOVEN, Noord-Brabantlaan 309

Gesprekstechnieken - startdatum 31-05-2021

Tijdens deze training krijgt je inzicht in de verschillende gesprekstechnieken en vaardigheden om de onderhandelingen en de gepaste opvolging vol vertrouwen, op een juiste manier in te stappen. Tijdens de training ‘Gesprekstechnieken’ leer je wat de stijl van communiceren is en hoe je deze effectief kunt inzetten of kunt aanpassen aan een gesprekspartner. Je bent beter in staat om de regie in het gesprek te houden, de gewenste boodschap over te brengen en om te gaan met de eventuele bezwaren. Je begrijpt ook waarom communicatie soms niet soepel verloopt en wat je eraan kunt doen om dit te verhelpen. Dit alles kan toegepast worden op klanten en eigen medewerkers.
Kortom: Een mooie training waarmee je leiderschap en kennis, vaardigheden en communicatie op het gebied van onderhandelen en relatiebeheer verder gaat ontwikkelen!

0 deelnemersInschrijven tot 31-05-2021