Navigatiekoppelingen overslaandefault

8d19ca27-ae47-49ee-872a-02bff636fb6a

Bijeenkomsten

Hieronder vind je een overzicht van alle bijeenkomsten die op dit moment ingepland staan. Heb je aanvullende vragen of kun je iets niet vinden? Stuur dan een mailtje naar evenementen@tln.nl.

2020

April

RIDDERKERK, Krommeweg 1

GEANNULEERD IVM CORONAVIRUS - Bestuursvergadering deelmarkt Alliantie Zeecontainervervoerders (AZV) / VZV

In verband met het coronavirus is besloten de bestuursvergadering van de deelmarkt AZV van 16 april a.s. te annuleren. 
 
Speciaal voor de leden heeft TLN op haar website praktische informatie geplaatst over de gevolgen van het coronavirus voor het (internationaal) transport. Er komen veel vragen binnen. Via de website proberen we die zo snel mogelijk te beantwoorden. Er is onder meer een liveblog dat de laatste relevante informatie meldt. Bij TLN is een kernteam samengesteld dat dagelijks bijeenkomt om de situatie in kaart te brengen en leden te adviseren.
 

0 deelnemersInschrijven tot 16-04-2020

ZOETERMEER, Boris Pasternaklaan 22

Bestuursvergadering deelmarkt TLN Distributie

Het deelmarktbestuur komt meerdere malen per jaar bijeen en bespreekt deelmarktspecifieke onderwerpen.

0 deelnemersInschrijven tot 23-04-2020

2020

Mei

2020

Juni

 

Bestuursvergadering Transfrigoroute Holland

Het bestuur komt meerdere malen per jaar bijeen en bespreekt onderwerpen specifiek voor Transfrigoroute Holland.

0 deelnemersInschrijven tot 04-06-2020

ZWIJNDRECHT, Veerweg 10

FENEX algemene ledenvergadering

U wordt na de algemene ledenvergadering bijgepraat over actuele onderwerpen:

Uitbreiding import controles – logistiek dienstverleners worden verantwoordelijk voor de veiligheid van e-commerce producten
Onder nieuwe Europese regelgeving wordt de logistiek dienstverlener verantwoordelijk voor de veiligheid van e-commerce goederen die afkomstig zijn van buiten de EU. Welke aansprakelijkheidsrisico’s loopt de expediteur hier en wat betekent het om verantwoordelijk te worden voor recalls? Marijn van Tuijl (Ploum advocaten en notarissen) zal aan de hand van praktijkvoorbeelden toelichten welke gevolgen deze nieuwe regelgeving voor expediteurs heeft.
 
Nieuwe Incoterms 2020
Op 1 januari 2020 treden de nieuwe Incoterms 2020 in werking.
Paul Speijer van Concordia de Keizer zal onder meer inzicht geven in de wijzigingen en de gevolgen daarvan voor de dagelijkse praktijk. Daarnaast zal hij ingaan op een aantal aandachtspunten ten aanzien van de Incoterms in relatie tot gebeurtenissen in de logistieke keten.

0 deelnemers

2020

September

GORINCHEM, Franklinweg 2

Bestuursvergadering Transfrigoroute Holland

Het bestuur komt meerdere malen per jaar bijeen en bespreekt onderwerpen specifiek voor Transfrigoroute Holland.

0 deelnemersInschrijven tot 03-09-2020

2020

Oktober

2020

November

 

Bestuursvergadering deelmarkt DTSA

Het DTSA bestuur komt meerdere malen per jaar bijeen en bespreekt deelmarktspecifieke onderwerpen.

0 deelnemersInschrijven tot 18-11-2020

2020

December